Terschellinger Ondernemers Vereniging

Marketingfonds

Huidige stand van zaken Marketingfonds 

Het Terschellinger Marketingfonds (TMF)

Het marketingfonds wordt opgericht in opdracht van het Ondernemersfonds en heeft als doel het (doen) uitvoeren van eilandbrede marketing en promotie. Naast de bijdragen vanuit het Ondernemersfonds verwacht dit fonds ook bijdragen van derden, zijnde Staatsbosbeheer, Gemeente Terschelling, Rederij Doeksen etc. 

Het Terschellinger Marketingfonds (TMF) wordt na oprichting geleid door een onafhankelijk bestuur op basis van statuten. Het bestuur van TOF zal ondermeer tot taak hebben,  toezicht en controle op dit fonds (TMF). Het bestuur van TMF geeft uitvoering aan een z.g. Marketingopdracht. Aan deze Marketingopdracht wordt nu onder begeleiding van een bureau/expert door de werkgroep Terschellinger Marketingfonds gewerkt.

De werkgroep Terschellinger Marketingfonds werkt dus in beginsel mee aan de opdracht van het Ondernemersfonds Terschelling. Deze werkgroep bestaat sinds 16 januari, hierin hebben zitting vertegenwoordigers van Terschellinger Ondernemersvereniging (TOV), Natuurlijk Ososterend (NO), Vereniging Aangenaam West (VAW), Stichting Actief Midsland (SAM), horeca, logieverstrekkers, campings, Rederij Doeksen en Staatsbosbeheer. Het gaat om Jolanda Bakker-van Ek, Gerard de Boer, Meint Boonstra, Jort Bonne, Raoul Blanken, Annemieke v. Brummelen, Remi Hougee, Hein Klarenbeek (vz), Tess vd Kooij en Willemijn Steentjes. Na oprichting van het Terschellinger Marketingfonds houdt de werkgroep als zodanig op te bestaan, en gaat verder als klankbordgroep.

Fasering/Planning mei 2018 in beeld zien? Klik hier

Bovenstaande is een beknopte weergave van de stand zaken. Heeft u vragen neem gerust contact op met uw ondernemersvereniging(TOV) via info@tov-online.nl. Wij zullen als TOV trachten uw vragen te behandelen en indien nog door te spelen naar de werkgroep TMF. Veelgestelde vragen plus antwoorden vindt u hier.